Evakuace letadla se provádí: posuvnými okny v kabině posádky pomocí lana , které je ve stropě kabiny pilotů, předními vstupními dveřmi (A) s nafukovacím skluzem a nouzovým východem (B) opatřeným plátěným skluzem, středními vstupními dveřmi (A) s nafukovacím skluzem a servisními dveřemi s plátěným skluzem (C ) .Skluzy jsou uloženy v podlaze bufetů. Dále čtyřmi nouzovými východy na křídlo otevíranými dovnitř a vybavených lany (D) . A nakonec nouzovým východem přes nákladový prostor číslo 4(E). Letadlo je dále vybaveno nafukovacími plovacími vestami pod sedačkami cestujících a pro přelety nad mořem se vybavuje i čluny. Specielní výbava se dodává pro přelet nad nehostinnými oblastmi.Letadlo nemá individuální kyslíkový rozvod, k dispozici jsou přenosné kyslíkové přístroje, které je možno doplňovat na palubě letadla ze zásobníku.Piloti mají centrální rozvod kyslíku. Další vybavení, tíšňový vysílač a další se vybavuje podle charakteru tratě. (Světlice, nouzová zásoba vody a jídla.) Kabina je vybavena přenosnými hasicími přístroji, sekyrkami a dalším zařízením.
|