index
BuiltWithNOF
Logo_final

Evakuace letadla se provádí: posuvnými  okny v kabině posádky pomocí lana , které je ve stropě kabiny pilotů, předními vstupními dveřmi (A) s nafukovacím skluzem a nouzovým východem (B) opatřeným plátěným skluzem, středními vstupními dveřmi (A) s nafukovacím skluzem  a servisními dveřemi s plátěným skluzem (C ) .Skluzy jsou uloženy v podlaze bufetů. Dále čtyřmi nouzovými východy na křídlo otevíranými  dovnitř a vybavených lany (D) . A  nakonec nouzovým východem  přes  nákladový prostor číslo 4(E). Letadlo je  dále vybaveno nafukovacími  plovacími vestami pod sedačkami cestujících a pro přelety nad mořem se vybavuje i čluny. Specielní výbava se dodává pro přelet nad nehostinnými oblastmi.Letadlo nemá individuální kyslíkový rozvod, k dispozici jsou přenosné kyslíkové přístroje, které je možno doplňovat na palubě letadla ze zásobníku.Piloti mají centrální rozvod kyslíku. Další vybavení, tíšňový vysílač a další se vybavuje podle charakteru tratě. (Světlice, nouzová zásoba vody a jídla.) Kabina je vybavena přenosnými hasicími přístroji, sekyrkami a dalším zařízením.

275s_idg_il62_1_back
275f_idg_il62_1_front
397680
393f_egretta_il62_1_front
393s_egretta_il62_1_back
MyAviationNetPhotoID00332663
[Home] [Historie] [Technické údaje a popis] [Kokpit] [Motory] [Podvozek] [Trup a konstrukce] [Křídlo a palivo] [Řízení] [Klimatizační a přetlakový systém] [Hydraulický systém] [Odmrazovací systém] [Elektrický systém] [Radio a elektrovybavení] [Údržba a servis] [Nouzové vybavení] [Příručky] [Odstavené] [Šrotování] [Provozovatelé a články] [Production list] [Havárie] [Seznam podkladů]