Třínosníková konstrukce centroplánu a dvounosníková konstrukce snímatelné části křídel.. Frézovaný potah je nýtován k vnitřní konstukci křídla, centroplán je pevně spojen s trupem a nejze jej demontovat. Vnitřní žebra křídel zároveň oddělují i jednotlivé nádrže, další přepážky zabraňují přelévání paliva.
Náběžná hrana je sekvenčně vyhřívaná teplým vzduchem odebíraným od motorů a na její spodní straně jsou servisní otvory pro údržbu.
Takzvaný psí zub je na náběžné hraně každého křídla je nezaměnitelným znakem IL-62/M.Každé křidélko se sestává ze dvou sekcí a na odtokové hraně je dvoudílná, jednoduchá vztlaková klapka. Vnější část každého křidélka má jednu plošku, vnitřní dvě ve střední části, jeda se používá k řízení a druhá k trimování. Na horní části každého křídla je po čtyřech spojlerech, hydraulicky ovládaných .
Vzhledem k tomu, že motory jsou umístěny vzadu, je křídlo aerodynamicky čisté bez nutnosti instalace vortex plošek.(vířičů) na horní ploše křídla. Dobrá manévrovatelnost a další letové vlastnosti umožňují IL-62 létat v podmínkách turbulence 16-18 m/sec bez problémů.
|