index
BuiltWithNOF
Logo_final
CCCP-06176

CCCP-06176 c/n 30003 je třetím prototypem ,oproti seriovým s kratším trupem a méně výkonnými motory Ljulka AL-7. (místo: Zhukovski institut)

CCCP-06300

CCCP-06300  c/n 40005 je pátým  prototypem , letoun byl testován ve vodní nádrži za účelem testů pevnosti přetlakového trupu. Fotografie byla pořízena na Šeremeňtěvské technické škole.

CCCP-86663

CCCP-86663 c/n 50103  je třetím letadlem první serie, s motory NK-8 při předvádění v Praze, zajímavostí je, že pamětníci tvrdí, že letoun měl na každé straně jiný typ motorů.

86666

CCCP-86666 na snímku z roku 1967 z NYC..o rok později byl letoun pronajat ČSA.

CCCP-86686

CCCP-86686 c/n 90601 v původních barvách Aeroflotu pro IL-62(v této době nebyly jednotné barvy, ale každý typ měl jiné) jak jsme ho mohli vídat v Praze  z terasy počátkem sedmdesátých  letech.

RA-86680

CCCP-86680 c/n 80405  při  své návštěvě v NYC.

86682
CCCP-86667

CCCP-86667 c/n 60202  již v novějším, jednotném , zbarvení Aeroflotu, za pozornost stojí ještě starší typ vstupních , kulatých dveří.

CCCP-86672

CCCP-86672 c/n 70302  opět se starým typem dveří a prodlouženou kýlovkou, tento letoun létal pro ČSA  v roce 1969.

CCCP-86649

CCCP-86649 c/n 00703  byl bázován na Domodědovu a nápis na trupu” Dalněvostočnyj” poukazoval na jeho směrování tratí.

CCCP-86659
cccp-86610
RA-86674
RA-86699
CCCP-86673
Carl Ford
86700

CCCP-86673 , 86692 a 86700  představují původní zbarvení IL-62M.. První navíc nese číslo z pařížského aerosalonu.

CCCP-86485
CCCP-86485a
RA-86711
RA-86640
RA-86710
RA-86497
RA-86531
RA-86562

Poslední typ zbarvení Aeroflotu , sovětská vlajka a CCCP- bylo nahrazeno ruskou a RA-, v posledních letech mělyIL-62M i šedivou kýlovku.

[Aeroflot]